KWF

Mijn Kaartverkoop voor het Goede Doel

Beste allemaal,

Sinds 2013 heb ik in totaal voor ruim 2500 euro aan zelfgemaakte kaarten verkocht. Dit totale bedrag doneerde ik aan het goede doel (o.a. KWF en Stichting Stop Hersentumoren). Het geeft me een heel fijn gevoel dat ik me op zo'n manier kan inzetten met mijn hobby. En dat jullie steeds mijn kaartjes kopen en zo dus ook een steentje bijdragen aan dit goede doel.

!! update November 2023: ik heb mijn kaartenvoorraad eens goed opgeschoond en daarbij, naast de verkoop voor het goede doel, ruim 300 kaarten geschonken aan diverse goede doelen en instanties. Om die reden is mijn website nu (nogal) leeg. De komende tijd komt er wel langzaamaan weer wat op te staan. 
Maar ben je ergens naar op zoek, schroom dan vooral niet even contact op te nemen: lindaskaartentegenkanker@gmail.com 

___________________________________________________________________________

Waarom doe ik dit ook alweer? Even terug naar het begin: In februari 2013 heeft mijn moeder te horen gekregen dat zij lymfklierkanker had. Na 1,5 jaar vechten kwam zij er bovenop! Voor haar (en ons!) was er een lichtpuntje aan het eind van deze lange tunnel. En dat wens ik iedereen met deze ziekte: het uitzicht op genezing!

Helaas is op dit moment nog niet bij iedere kankerpatiënt het toekomstbeeld zo. Daarvoor zijn veel onderzoeken naar bijvoorbeeld de ontwikkeling van behandelingen nodig. En dat is zeer kostbaar; daar is geld voor nodig. Om daar zelf een steentje aan te kunnen bijdragen, ben ik met de verkoop van mijn zelfgemaakte kaarten gestart. 

Ook dit jaar gaat de opbrengst weer naar het goede doel.

Om het overzichtelijk te houden, zijn de kaarten opgedeeld in verschillende categorieën. 

De verschillende categorieën zijn:

Om snel naar een categorie te gaan, klik je erop.
Je vindt de categorieën ook altijd terug rechts in je scherm.

Helpen jullie mee om weer zo'n mooi bedrag bij elkaar te verzamelen?

Wil je iets bestellen? Mail dan de nummers die onder de gewenste kaarten staan naar: lindaskaartentegenkanker@gmail.com

Lieve groetjes,

Linda

P.S. Van iedere kaart is er in principe steeds maar één gemaakt, elk kaartje is uniek. In overleg maak ik ook kaartjes op bestelling en de kaartenvoorraad wordt steeds aangevuld.